فيس بوك

أيوة والله عارفين انك ياما شوفت عالفيس بوستات سبام خادعة كدابة عن اعرف مين زار بروفيلك وتطلع دعاية لاى حاجة تانية واحتمال بيكون لنكات مشبوهة عشان يهكر اكونتك والشغل القديم اللى كلنا عارفينه دا ، بس أكيد إحنا مش هنعمل دا ومش هنخاطر بأسم موقعنا اللى بقه مرجع للبرامج لزوار كتير لما بيحيبوا ينزلوا اى برنامج بيدخلوا مباشراً يعملوا بحث عليه او يشوفوا الجديد

المهم من الاخر البرنامج دا دقيق بنسبة 80% فى إظهار الناس اللى بتدخل تشوف صفحتك حتى لو مداسش لايك او عمل شير وكمان بيحددلك هو شاف انى بوست بالظبط سواء كانوا من الإصدقاء او اى شخص على الفيس بوك متعرفوش

صورة من داخل البرنامج على الكمبيوتر

qmiran

هل البرنامج أمن؟

بالطبع امن لانه اولاً مرفوع على متجر جوجل بلاى ستور الرسمى -وتقدر تتأكد وتدور عليه أسمه qmiran - وقام بتحميله قبلك اكثر من مليون شخص وأعطوا له تقييم وصل الى 4.3 نجوم ويمكنك مشاهدة ذلك من رابط التحميل قبل تثبيته على هاتفك ، أما بالنسبة لو كنت ستستعمله على الكمبيوتر او اللاب توب فالموقع الرسمى يمكنك الدخول له من خلال هذا الرابط http://en.qmiran.com/home/security.html للتأكد من مدى امانه.

خصائص البرنامج

1- يظهر لك من قام بزيارة صفحتك بالتاريخ والموعد بالإضافة لتعريفك بالمنشور او الصورة او الفيديو او حتى النص على صفحتك الخاصة عالفيسبوك.
2-يبلغك بكل من قام بإلغاء الصداقة معك او عمل لك حظر / بلوك.
3- يعلمك بصديقك إن كان اونلاين وقام بإخفاء وجوده او قام بعمل اوفلاين لك انت فقط وحدك.

إزاى تشغل البرنامج وتستعمله؟

فى نسختين ، واحدة للكمبيوتر ودى بتقوم بتحميل البرنامج من الرابط بألأسفل وتصطبه وتسجل دخول ببيانات الفيس بوك بتاعتك -وكمان فى إنستجرام- وهو بياخد 15 ثانية وبيفتحلك صفحة على المتصفح بتوريك الناس اللى دخلت صفحتك.

أما نسخة الموبايل فهى نفس الفكرة بتنزل البرنامج من متجر Google Play Store سوق بلاى الرسمى وتقدر تبحث عنه أسمه qmiran ورابط التحميل متواجد فى نهاية الموضوع.



تعرف انك ممكن تستعمل البرنامج دا فى إنك تعرف مين اللى بعتلك رسالة على موقع صراحة :)
هقولك إزاى ... لما تجيلك رسالة على موقع صراحة شوف توقيتها بالظبط إتبعتت أمتى بالتاريخ والثانية وادخل على البرنامج وشوف مين فى الوقت دا ضغط على لينك صفحتك على موقع الصراحة وبكدا تعرف مين اللى صارحك بالرسالة دى.


نسخة الويندوز للكمبيوتر


حمل من هنا




نسخة الاندرويد للموبايل


حمل من هنا